Verzending

 

Verzendkosten slechts €5.75PostNL

Bestellingen die voor 16.00 uur worden gedaan, worden nog dezelfde dag bij PostNL aangeboden. Normaal gesproken heeft u deze de dag erna in huis. In 99% van de gevallen gaat dit goed, maar soms doet PostNL er net iets langer over. Hier kunnen wij helaas niks aan doen. De pakketjes zijn met Track en Trace altijd te volgen. Wilt u er zeker van zijn dat u uw versiering op tijd in huis heeft, bestel dan tijdig en neem geen risico!

Verzendingen naar het buitenland worden de dag na bestelling bij DePost (Belgie) of DHL (Duitsland) aangeboden.

 

 Wat zijn de verzendkosten?

We berekenen over onze producten een bijdrage van €5.75 aan verzendkosten, ongeacht de grootte of gewicht van het product. Dit geld niet voor ballondecoraties. Deze kunnen wij niet versturen.

 

Met welke logistieke partners werken jullie samen?

De verzending in Nederland zal worden verzorgd door PostNL. Deze partij blijkt de snelste en meest betrouwbare in haar levering. Voor Belgie verzenden wij met DePost. Deze partijen beschikken voor de pakketzending over een trackingsysteem op hun homepage. Met de overdracht van uw bestelling aan de pakketdienst, krijgt u van ons een e-mail met uw tracking nummer. Zo kunt u dus altijd informeren naar de huidige status van uw bestelling.

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling heb ontvangen?

Heelveelfeest bezorgt je bestelling binnen Nederlands op de onderstaande dagen:

Bestel voor 16.00 uur op: 1e bezorging op: Niet thuis? 2e bezorging op:
Maandag Dinsdag Woensdag
Dinsdag Woensdag Donderdag
Woensdag Donderdag Vrijdag
Donderdag Vrijdag Zaterdag
Vrijdag Zaterdag Maandag
Zaterdag Dinsdag Woensdag
Zondag Dinsdag Woensdag


Voor Belgie komen hier Maximaal 2 dagen bij.

 

Waar is mijn pakket op dit moment?

Maak gebruik van de toegezonden informatie om te zien waar uw pakket zich op dit moment bevindt. De ochtend na overdracht aan de pakketdienst, krijgt u van ons een e-mail met uw trackingnummer. Op deze manier bent u op de hoogte van de huidige status van de levering. Elke pakketdienst biedt op zijn homepage een systeem aan voor tracking. Heeft u verdere vragen, stuur ons dan een e-mail naar sonja@mlwebshops.nl , of bel ons op 06-24433930.

 

Het artikel is niet aangekomen - wat nu?

Is het pakket na enkele dagen nog steeds niet bij u afgeleverd en is het ook niet afgeleverd bij de buren? Dan verzoeken wij u in dit geval contact met ons op te nemen met onze klantenservice zodat we uw pakket kunnen opsporen. Stuur hiervoor een e-mail naar  sonja@mlwebshops.nl , of bel ons op 06-24433930.

 

Hoe zend ik een pakketje retour?

U kunt binnen 14 dagen, zonder opgaaf van redenen, uw pakketje retour zenden. U krijgt dan uiterlijk binnen 30 dagen het bedrag van uw bestelling retour. Zie ook onze algemene voorwaarden. U betaalt altijd zelf de kosten van de retourzending, ongeacht de reden van retourneren. U kunt het pakketje in de originele verpakking (of een andere stevige doos) zenden naar:

MLwebshops
Annastraat 39
6161GW Geleen